Неділя, 19.11.2017, 22:40
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Байбузівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Єдина методична проблема району: «Формування ключових компетентностей педагогів та учнів засобами особистісно зорієнтованих технологій.

                                                                          Виховання здорової, творчої особистості, громадянина України – носія національних та загальнолюдських цінностей».

Науково-методичної проблеми школи: «Підвищення ефективності та якості  навчально-виховного процесу засобами особистісно зорієнтованих технологій.

                                                                           Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал».

 

Склад Методичної ради школи:

Голова – Рябокінь С.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Заступник голови - Терещенко В.А.,  заступник директора з виховної роботи;

Члени :

Чупіль Н.А.,  керівник МО вчителів початкових класів;

Бабиніна Н.М.,  практичний психолог, педагог соціальний;

Логвин Д.І.,  керівник МО вчителів природничо-математичного циклу;

Скирда Л.І.,  керівник МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

Матвієнко К.О., бібліотекар шкільної бібліотеки.

Пріоритетні напрямки роботи школи: 
- організація діяльності школи на основі законності, ретельного забезпечення прав учнів та батьків, захист прав виконавців;
- моніторинг якості навчання та життєвої компетентності школярів;
- використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів;
- створення колективу однодумців, які працюють над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;
- апробація та введення в практику роботи нових освітніх технологій та систем;
- створення умов для становлення особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації в новому динамічному суспільстві;
- вчити дітей рефлексії, творчості, виховувати самостійність особистості, яка зможе приймати рішення, критично мислити;
- створення умов для гармонійної єдності в навчально-виховному процесі заходів на укріплення здоров'я дітей і мотивації навчання в сучасних умовах;
- підвищення рівня психологічної культури учасників педагогічного процесу;
- налагодження співробітництва з батьками та громадськістю в усіх сферах навчання і виховання.

 

Графік проведення предметних тижнів у

2017-2018 навчальному році

Предмет

Дата проведення

Відповідальні вчителі

Правознавство (До Дня юриста)

02.10 – 07.10

Должикова Т.В.

Українська мова та література

06.11 – 10.11

Куліш С.М.

Біологія та  природознавство

13.11 – 17.11

Стадник Л.М.

Історія

20.11 – 24.11

Должикова Т.В.

Фізики та інформатика

27.11 – 01.12

Колесніченко А.Л.

Математика

04.12 – 08.12

Логвин Д.І.

Іноземна мова

29.01 – 02.02

Ніколенко О.А.,

 Скалига О.І.

Фізична культура

05.02 – 09.02

Ткачук О.С.

Музичного  та образотворчого мистецтва

19.02 – 23.02

Шиятий О.А., 

Смалько О.В.

Тиждень профорієнтації в школі

26.02 – 02.03

Терещенко В.А.

Шевченківські дні

05.03 – 10.03

Скирда Л.І.

Географія

19.03 – 23.03

Бабиніна Н.М.

Психологія

03.04 – 06.04

Бабиніна Н.М.

Тиждень молодого  вчителя «Перші кроки»

07.05 – 11.05

Рябокінь С.М.

 

Графік проведення І етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

із навчальних предметів у 2017-2018 навчальному році

 

- математика (6-11 класи)                                       03 жовтня;

- історія (8-11 класи)                                                 04 жовтня;

- екологія (10-11 класи)                                            05 жовтня;

- економіка (9-11 класи)                                           06 жовтня;

- хімія (7-11 класи)                                                     10 жовтня;

- географія (8-11 класи)                                           10 жовтня;

- біологія (7-11 класи)                                               11 жовтня;

- астрономія (10-11 класи)                                      12 жовтня;

- іноземні мови (8-11 класи)                                    13 жовтня;

- інформаційні технології (8-11 класи)                 13 жовтня;

- фізика (7-11 класи)                                                  16 жовтня;

- правознавство (9-11 класи)                                    17  жовтня;

- трудове навчання (9, 11 класи)                               18 жовтня;

- українська мова і література (7-11 класи)         19  жовтня;

- російська мова та література (9-11 класи)         20 жовтня;

- інформатика (10-11 класи)                                     23  жовтня;

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я 
про методичну роботу в
Байбузівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

1. Загальні положення

1.1. Методична робота в школі здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», даним Положенням, іншими нормативними актами в галузі освіти.

1.2. Основні принципи методичної роботи:

  • цільовий підхід до організації методичної роботи,
  • організація роботи з педкадрами на основі урахування їх потреб та реального рівня професійної майстерності,
  • науковість,
  • оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм.

1.3. Основними завданнями методичної роботи є:

  • розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
  • інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблеми освіти, педагогіки, психології;
  • організаційно – методична допомога у розвитку педагогічної творчості, впровадження результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій;
  • підготовка до атестації педагогічних працівників.

2. Організаційна структура методичної роботи

2.1. Структура методичної роботи складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів, які відповідають цілям і завданням та втілюються у різних формах, методах і засобах.

2.2. Структура методичної роботи та колективні форми методичної роботи використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем.

2.3. Колективними формами методичної роботи є: педагогічна рада, інструктивно – методичні наради, теоретичні та практичні семінари, передового досвіду, науково – практичні конференції, педагогічні читання тощо.

2.4. Самоосвіта є обов’язковим елементом розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, які вільно обирають форми, методи і засоби навчання.

3. Організація та планування методичної роботи

3.1. Безпосереднім організатором методичної роботи є заступник директора. В обов’язки якого входить організація даної роботи з педагогічними працівниками.

3.2. Планування методичної роботи – це система заходів, що забезпечують її безперервність, впорядкованість, відповідність потребам навчально – виховного процесу та особистим запитам педагогічних працівників, які вільно обирають форми, методи і засоби навчання.

3.3. Методична робота на рік планується на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу у вигляді самостійного розділу річного плану роботи школи.

3.4. Виконання плану методичної роботи школи узагальнюється у звіті, який заступник директора подає на засідання методичної ради.

Заступник директора 
з навчально – виховної роботи

 

Методичні поради вчителю

Порада 1. Створіть на уроці умови для виконання завдання різними шляхами. Дайте можливість використати малюнок, оповідь, тести, розрахункові задачі, практичну роботу, ігрові моменти тощо.

Порада 2. Створіть психологічний клімат, за якого діти не бояться висловити помилку думку, знаючи, що то – пошук істини. Переконуючи учня, доводячи істину, не ображайте його, не зачіпайте його гідність, самолюбство. Будьте щедрі на похвалу.
Порада 3. Система контролю знань також має враховувати індивідуальні властивості учнів.
Порада 4. Добираючи методи навчання, не забувайте про їхню різноманітність. Запроваджуючи нові методи, пам’ятайте і про класичну дидактику.
Порада 5. Інтелігентність – це вміння зважати на інших. Успіх, хай і не одразу, прийде до вас, якщо ви поважатимете гідність учнів, якщо не вдаватиметься до крику, гримання, якщо не „стоятимете над ними”, а йтимете поруч на шляху до знань і моральної досконалості.
Порада 6. Помітивши в учневі щось властиве лише йому, учитель дістає точку опори для контакту. Завжди і в усьому ставтеся до учня як до особистості. Найнебезпечніше – це вчителева зарозумілість, ілюзія власного всевладдя.
Порада 7. Пояснюючи матеріал і контролюючи знання, використовуєте і поєднуєте різні форми навчання. Нехай учні самі обирають шлях розв’язування домашнього завдання.
Порада 8. Намагайтеся за будь – якої можливості використати завдання для формування особистості учня. Спрямуйте його інтерес до самого себе, на поліпшення результатів навчання.
Порада 9. Орієнтуйте школярів, особливо старшокласників, на високий рівень самостійної роботи. Недарма Чарльз Дарвін казав, що всім, хоч трохи цінним, чого він навчився, він завдячує самоосвіті.
Порада 10. Пам’ятаючи, що безталанних людей немає, а є зайняті не своєю справою, дайте можливість не лише сильним, а й слабшим учням реалізувати свої здібності.
Порада 11. Хай учень побачить ваше поважне ставлення до його найпершого у житті відкриття. Переконайте його, що помилки під час творчого пошуку неминучі, отже, не слід їх боятися.
Порада 12. Давайте учням невеличкі цікаві завдання на літо – такі, що згодом сприятимуть успішному навчанню.
Порада 13. Відвідуйте уроки колег для вивчення психологічного клімату, взаємодії вчителя і учнів – особливо у класі, де у вас іще не все гаразд.
Порада 14. Спершу поставте дитині реальні вимоги, а вже потім поступово „підносьте планку”. Розвиток можливостей лише якщо вимоги відповідають рівневі розвитку учня.
Порада 15. Навчіть учнів звертатися до довідкових матеріалів і працювати з ними, пояснивши, що це допомагатиме їм у навчанні.
Порада 16. Уміння працювати Езоп називав справжнім скарбом. Привчіть учнів до системи у роботі – це допоможе не лише їм, а й вам.
Порада 17. Під час тематичного контролю уникайте запитань, що надміру деталізують навчальний матеріал. Перевіряйте не лише теоретичні знання, а й уміння та загально навчальні навички.
Порада 18. Оцінюючи знання за всією темою, враховуйте не тільки перевірю вальні роботи, а усі види навчальної діяльності (творі, домашні завдання, повідомлення, лабораторні роботи тощо), щоб не зневажати їхнє виховне та освітнє значення.
Порада 19. Плануючи навчальний матеріал, не забувайте про системний підхід. Будь-який курс ґрунтується на системі, в якій поступово розкриваються поняття і закономірності.

 

Методичні рекомендації до проведення консультацій з підготовки домашніх завдань:

– Нічого не можна примушувати заучувати, крім того, що добре зрозуміле.
– Нічого не можна вимагати від пам’яті дитини, Крім того, що вона засвоїла.
– Нічого не слід пропонувати до виконання, крім того, форма і спосіб виконання чого в достатній мірі пояснені.

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz