П`ятниця, 20.10.2017, 09:56
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Байбузівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка для батьків

Результат пошуку зображень за запитом "поради батькам"

Важливо пам′ятати у відношенню до дітей

-Якщо Дитину часто критикують – вона вчиться засуджувати.

-Якщо Дитину часто хвалять – вона вчиться оцінювати.

-Якщо Дитині демонструють ворожість вона вчиться битися.

-Якщо З дитиною зазвичай чесні – вона вчиться справедливості.

-Якщо Дитину часто висміюють – вона вчиться бути боязкою.

-Якщо Дитина часто живе з почуттям безпеки – вона вчиться вірити.

-Якщо Дитину часто ганьблять – вона вчиться відчувати себе винуватою.

-Якщо Дитину часто схвалюють – вона вчиться добре до себе ставитися.

-Якщо До дитини часто бувають поблажливі – вона вчиться бути терплячою.

-Якщо Дитину часто підбадьорюють – вона вчиться впевненості в собі.

-Якщо Дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе потрібною – вона вчиться знаходити в цьому світі любовь.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "здорова їжа"
ЗДОРОВА ЇЖА - ЗДОРОВІ ДІТИ
 
      Харчування школярів вимагає особливої уваги тому, що сучасне навчання в школі потребує високого розумового та фізичного навантаження й супроводжується значними енерговитратами. За останніми даними ВООЗ, здоровя дитини на 15% залежить від організації медичної служби, на 25% - від генетичних особливостей і на 60% - від збалансованого харчування. Харчування дуже сильно впливає на все, що відбувається в житті та формуванні організму дитини. Це не тільки належний розвиток системи тралення, шлункового тракту, а й нервової, кістково-мязової систем та й узагалі усіх життєвоважливих органів. Правильний раціон впливає на прцездатність дитини, а відтак і на рівень засвоєння корисної інформації.
      Сучасний школяр, на думку дієтологів повинен їсти не менше чотирьох разів на день, причому на сніданок, обід і вечерю неодмінно має бути гаряча страва. Для організму, що росте, обовязкове молоко, сир, кисломолочні продукти – джерела кальцію і білка. Як гарнір краще використовувати не картоплю чи макарони, а тушковані або варені овочі (капусту, буряк, цибулю, моркву).
      Дуже важливо нагодувати дитину правильним сніданком. Крім солодкого чаю, варення і кондитерських виробів, до нього повинні обовязково входити каші (вівсянка зарекомендувала себе найкраще), свіжі овочі; з фруктів перевагу віддають яблукам, багатим клітковиною і пектином. Це складні форми вуглеводів, запас яких необхідний дитині. Інші вуглеводи краще розподілити на проміжні прийоми протягом шкільного дня: фруктові нопої, чай, булочки, печиво, цукерки забезпечать постійне надходження свіжих порцій глюкози в кров і стимулюватимуть розумову активність школярів.Кожний продукт харчування має особливості, повязані з його хімічним складом. Знання властивостей того чи іншого продукту дає змогу якомога раціональніше використовувати його. При складанні норм харчування для дітей слід памятати, що:
- енергетична цінність їжі повинна відповідати енергетичним витратам організму;
- хімічний склад речовин повинен відповідати фізіологічним потребам організму;
- харчування має бути різноманітним;
- слід дотримуватись режиму харчування.
 
      А тому меню для дітей треба ретельно продумувати заздалегідь, враховуючи їхні вікові особливості та потреби в харчуванні. Саме така задача є основною для технолога по харчуванню у районному відділі освіти. Складене нею меню обовязково затверджується в СЕС і потім потрапляє до безпосередніх виконавців, тобто кухарів.
     Обід школяра складається з трьох страв.
     Перша страва – це різні супи. Вони містять багато сокогінних речовин. Особливої харчової цінності супи не становлять, вони „готують” шлунок до прийняття другої страви.
      Друга страва найбільш поживна. Це варене, смажене й тушковане мясо або риба з різними гарнірами. Третя страва – це сирі фрукти.киселі, компоти, соки. Вона корисна тим, що містить багато вітамінів.
При організації харчування школярів обовязковим є:
1. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог законодавства про охорону життя і здоровя дітей.
2. До при готування страв залучаються лише працівники їдалень, які пройшли медичний огляд, гігієнічні навчання і мають особову санітарну книжку.
3. Забезпечується повноцінне, якісне харчування дітей, а саме:
- не допускається використання продуктів без якісних посвідчень, з ознаками псування та сумнівної якості; - додержуються умови і терміни зберігання продуктів харчування та технологія виготовлення страв, що відображається в бракеражних журналах сирої і готової продукції.
4. Керівником закладу затверджується порядок видачі дозволу на вживання дітьми приготовлених страв та зняття добових проб.
      Шкільні роки – це час швидкого росту, постійного руху, напруженої розумової діяльності. Все це ставить перед організмом дитини підвищені вимоги, спричиняючись до великих витрат енергії. Тому про правильну організацію харчування школяра повинні дбати всі: посадовці державних органів, фахівці систем харчування, сімя та батьки, школа та вчителі.
      Розумна дитина – це прекрасно, але перш за все, хай вона буде здоровою.

Результат пошуку зображень за запитом "поради батькам"

Особливості адаптації дітей до школи

(рекомендації для батьків)

    Існує три переломні моменти, які дитина проходить в процесі навчання в школі: це надходження в перший клас, перехід з початкової школи в середню (5 кл) і перехід з середньої в старшу (10 кл). В літературі з даного питання основну увагу надається переважно першокласникам , проте нам представляється важливим поговорити про всі. 

    Отже, на що потрібно звернути увагу батькам в ці перехідні періоди? Почнемо з першокласників. Період адаптації дитини до школи може тривати від 2-3 тижнів до півроку, це залежить від багатьох чинників: індивідуальні особливості дитини, характер взаємостосунків з оточуючими, тип учбового закладу (а значить, і рівень складності освітньої програми) і ступінь підготовленості дитини до шкільного життя. 

    Важливим чинником є і підтримка дорослих - мами, тата, бабусь і дідусів. Чим більше дорослих нададуть посильну допомогу в цьому процесі, тим успішніше дитина адаптується до нових умов. 

Які ознаки успішної адаптації?

По-перше, це задоволеність дитини процесом навчання. Йому подобається в школі, він не випробовує невпевненості і страхів. 

Друга ознака - наскільки легко дитина справляється з програмою. Якщо школа звичайна і програма традиційна, а дитина випробовує утруднення при навчанні, необхідно підтримати його у важкий момент, не критикувати надмірно за повільність, а так само не порівнювати з іншими дітьми. Всі діти різні. 

Якщо програма складна, та ще і припускає вивчення іноземної мови - уважно стежите, чи не є таке навантаження для дитини надмірним. Краще вчасно відкоректувати це, інакше почнуться проблеми із здоров'ям. Можливо, в іншому класі, з меншим навантаженням, дитина відчує себе комфортніше?

Дуже важливо на першому етапі вселити в школяра упевненість в успіх, не давати йому піддаватися смутку ("У мене ніщо не вийде!"), інакше боротися з апатією ви будете дуже довго. 

Наступна ознака успішної адаптації - це ступінь самостійності дитини при виконанні ним учбових завдань, готовність вдатися до допомоги дорослого лише ПІСЛЯ спроб виконати завдання самому. Частенько батьки дуже старанно "допомагають" дитині, що викликає деколи протилежний ефект. Учень звикає до сумісного приготування уроків і не хоче робити це поодинці. Тут краще відразу позначити межі вашої допомоги і поступово зменшувати їх. 

     Але найважливішим, на наш погляд, ознакою того, що дитина повністю освоїлася в шкільному середовищі, є його задоволеність міжособовими відносинами – з однокласниками і вчителем. 

     Нерідко батьки лають дитину за те, що він пізно повертається з школи, що йому часто дзвонять друзі не "по справі", що дуже багато часу у нього йде на прогулянки. Проте добре б пам'ятати про те, що в цей період першокласник активно встановлює контакти, шукає своє місце в дитячому середовищі, вчиться співробітничати з іншими дітьми і приймати допомогу на свою адресу. Допоможіть йому в цій непростій справі! Від того, яку нішу займе ваше чадо при розподілі соціальних ролей, залежить весь період його навчання в школі. Пригадайте, як важко позбувся імідж "жаднюги" або "всезнайка", як багато проблем з'являється в підлітковому віці саме тому, що колись малюку не вдалося проявити себе належним чином. 

Окремо необхідно сказати і про відносини з вчителем. 

    Перша вчителька - це важлива людина в житті всієї вашої сім'ї. Добре б відразу встановити з нею тісний контакт, прислухатися до її порад, пропонувати допомогу в організації свят і загальних справ – же будь-яка ваша участь в шкільному житті піде на користь вашій дитині. Ваш син або дочка матимуть мотив гордитися вами! Обов'язково погоджуйте вимоги, щоб дитина не постраждала від ваших розбіжностей з педагогом. Якщо вас не влаштовує (або просто незрозуміла) методика навчання, попросіть вчителя роз'яснити її особливості і переваги перед іншими способами навчання. Думаємо, що будь-який вчитель зробить це охоче, адже він зацікавлений бачити у вас в першу чергу помічників, а не критиків. Від вчителя залежить і то, який сусід по парті "дістанеться" вашій дитині. Це - важливий чинник успішної адаптації першокласника. Обов'язково поцікавтеся, які відносини складаються у дітей, що сидять разом. А може бути, це ваш нащадок заважає комусь на уроках? Не лякайтеся, діти ще не освоїли незвиклі норми поведінки, та і просидіти 30 хвилин, не відволікаючись, в цьому віці достатньо складно. Постарайтеся поговорити з вашим школярем про те, що уміння поважати іншого, коли той працює – дуже цінне уміння. Обов'язково хвалите його, якщо людина витримала подібне випробування з честю. Стимулюйте допомогу дітей один до одного, не заохочуйте позицію "моя хатина з краю", - хто знає, можливо, саме взаємовиручка і добревідношення між однокласниками допоможе вашій дитині у важкий момент. 

Другий кризовий етап в шкільному житті - це перехід з початкової школи в середню. Літератури на цю тему не так багато, як хотілося б. Адже саме цей період (10-14 років) вважається одним з найспокійніших в сімейному вихованні. 

В чому особливість адаптації цього момету? 

Найскладнішим для 5-класника є перехід від одного, звичного вчителя, до взаємодії з декількома. Ламаються звичні стереотипи, самооцінка дитини - адже тепер його оцінюватиме не один педагог, а дещо. Добре, якщо дії вчителів злагоджені і дітям буде нескладний звикнути до нової системи взаємостосунків, до різноманітності вимог по різних предметах. Чудово, якщо вчитель початкової школи детально розказав класному керівнику про особливості ту або іншу дитину. Але так відбувається не у всіх школах. Тому задача батьків на даному етапі – познайомитися зі всіма вчителями, які працюватимуть у вашому класі, спробувати вникнути в той круг питань, які можуть викликати утруднення у дітей цього віку як в учбовій, так і у позашкільній діяльності. Чим більше інформації ви отримаєте на цьому етапі, тим буде легшим вам допомогти своїй дитині. 

Які "плюси" несе в собі перехід з початкової школи в середню? Що дає в психологічному плані це розвитку особи дитини? Перш за все - діти взнають свої сильні і слабі сторони, вчаться дивитися на себе очима різних людей, гнучко перебудовувати свою поведінку залежно від ситуації і людини, з якою спілкуються. 

В той же час основною небезпекою даного періоду є чинник зміни особового значення навчання, поступове зниження інтересу до учбової діяльності. Багато батьків скаржаться на те, що
дитина не хоче вчитися, що він "скотився" на "трійки" і його ніщо не хвилює. Хвилює, та ще і як! Але – дійсно, не навчання. Підлітковий вік зв'язаний, перш за все, з інтенсивним розширенням контактів, з отриманням свого "Я" в соціальному плані, діти освоюють навколишню дійсність ЗА порогом класу і школи. А тому задача батьків - допомогти в цій складній справі. Добре б більше знайомитися з друзями вашої дитини, запрошувати їх в будинок, цікавитися захопленнями і цінностями підлітків. В цьому віці в класах звичайно формуються окремі групки по інтересах. До якої з них пнулася ваша дитина? Чому?

Звичайно, обов'язково треба контролювати дитину, особливо в перші 1-2 місяці навчання в середній школі. Але все таки у жодному випадку не змішувати поняття "добрий учень" і "добра людина", не оцінювати особисті досягнення підлітка лише досягненнями в навчанні. Якщо у дитини виникли проблеми з успішністю і йому складно підтримувати її на звичному рівні, спробуйте дати йому можливість в цей період проявити себе в чомусь іншому. В чомусь такому, ніж він міг би гордитися перед друзями. Сильна зацикленість на учбових проблемах, провокація скандалів, пов'язаний з "двійками" в більшості випадків приводить до відчуження підлітка і лише погіршує ваші взаємостосунки. 

Ще однією особливістю дітей 10-11 років є їх збільшений ступінь самостійності. З одного боку, це добре, оскільки багато що дитина робить сам і не потребує вашій допомозі, особливо в побутовому плані. Але саме ця упевненість в собі дозволяє дітям йти на експерименти, іноді небезпечні для життя і здоров'я. В цьому віці багато дітей пробують наркотики (у тому числі і куріння), у них з'являються сумнівні знайомства. Саме в цей період (а перехід з початкової школи в середню підходить як не можна краще!) добре б так спланувати вільний час підлітка, щоб у нього не залишилося часу на "дурощі" і безцільне проведення часу. Постарайтеся РАЗОМ подумати, які кухлі (або студії, факультативи) хотіла б відвідувати дитина, хто з друзів міг би скласти йому компанію. 

 І останній важливий етап, який проходить школяр з процесі навчання в освітній установі – це перехід в статус старшокласника. 

    Які особливості необхідно враховувати батькам дорослих школярів? По-перше, частина дітей (мабуть, все ж таки, невелика) вже визначилася з своїми професійними перевагами, хоча психологи звертають особливу увагу на той факт, що вибір професії – це процес, який проходить протягом тривалого періоду, що розвивається. За словами Ф.Райса, цей процес включає серію "проміжних рішень", сукупність яких і приводить до остаточного вибору. Проте старшокласники роблять цей вибір не завжди усвідомлено і часто ухвалюють рішення про перевагу область майбутньої трудової діяльності, якій віддається, під впливом моменту. Отже, вони явно диференціюють предмети на "корисні" і "непотрібні", що викликає ігнорування останніх. Якщо це так, спробуйте уважно віднестися до виниклого інтересу в якійсь області, допоможіть поглибити дитині свої знання в ній, обов'язково знайдіть можливість познайомити дитину з привабливою професією – а раптом він помилився з вибором? Краще своєчасно переорієнтувати людину, чим пізніше розплачуватися за "швидкоплинне захоплення". 

    Іншою особливістю старших підлітків стає повернення інтересу до навчальної діяльності, що не може не радувати батьків. Як правило, в цей час діти і батьки стають однодумцями, активно обмінюються поглядами на вибір професійного шляху. Більшість батьків хотіла б, щоб їх діти пішли вчитися далі, отримати вищу освіту. Але небагато замислюються про те, наскільки у старшокласника присутні загально учбові навики, чи уміє він вчитися? Надмірна акцентуація на об'ємі знань, що придбавалися, а не на способі їх отримання може привести до тому, що після вступу до вузу для дитини це і стане головною трудністю. Тому постарайтеся поспостерігати: чи уміє майбутній абітурієнт конспектувати, чи володіє елементарними уміннями по оформленню письмових робіт, написанню реферату. Якщо є можливість, навчіть його роботі в сіті Інтернет, познайомте з різними інформаційними технологіями. Все це виявиться для нього дуже корисним в майбутньому. 

   Проте існують і деякі складнощі у взаємодії дорослих і дітей. Це торкається особистого життя підлітків, куди вхід батькам часто заборонений. При умілому дозуванні спілкування, пошані права дитини на особистий простір цей етап проходить достатньо безболісно. Зверніть увагу, що думка однолітків в даний віковий період представляється дітям набагато більш цінним і авторитетним, ніж думка дорослих. Але тільки дорослі можуть продемонструвати підліткам оптимальні моделі поведінки, показати їм на власному прикладі, як треба будувати відносини з світом. 

   Таким чином, резюмуючи, відзначимо, що успішність проходження освітньої траєкторії дитини напряму залежить від того, яким способом батьки і інші члени сім'ї допомагають йому в цій важливій справі. І ми сподіваємося, що знання деяких "тонких моментів" в наданні подібної підтримки істотно полегшить життя і вам, і вашим дітям. 

 

 

Основи безпеки в Інтернеті для підлітків 15 — 18 років

     Для підлітків є розповсюдженим той факт, що інколи вони переживають періоди низької самооцінки, шукають підтримки від своїх друзів та менше бажають виправдовувати очікування своїх батьків. Старші підлітки мають потребу ототожнювати себе з якоюсь групою, та бажають незалежності, й вони схильні порівнювати цінності своєї сім'ї та своїх товаришів. У старшому підлітковому віці діти є більш зрілими та готові взаємодіяти зі світом на інтелектуальному рівні. Загалом підлітки відкриті новим ідеям, але їм бракує життєвого досвіду для того, щоб оцінювати себе. Важливо, щоб батьки продовжували відігравати активну роль у житті своїх дітей такого віку. Особливу увагу батьки повинні приділяти контролю використання дітьми Iнтернету. Що роблять в онлайні підлітки? Підлітки завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями, електронну пошту та грають в онлайнові ігри. Вони активно використовують пошукові сервери для знаходження інформації в Internet. Більшість підлітків відвідувала чат-кімнати, і багато з них брали участь у дорослих або приватних чатах. Хлопці в цьому віці скоріше за все виходять за межі, шукаючи грубий гумор, насильство, азартні ігри та відверті сайти для дорослих. Дівчата, скоріш за все, схильні до розмов в онлайні й більш піддані сексуальним домаганням.ідказки з безпеки 

Підказки з безпеки 

Ось кілька підказок з безпеки, які вам слід взяти до уваги, коли ви даєте дозвіл на використання онлайну підліткам: 
• Створіть список Правил користування Internet вдома за участю ваших дітей. Туди ви маєте включити типи сайтів з необмеженим доступом, години користування Internet та рекомендації зі спілкування з іншими в онлайні, включаючи чат-кімнати. 
• Тримайте комп'ютери з Internet-з'єднанням у відкритій зоні, поза межами кімнати вашої дитини. 
• Поговоріть зі своїми дітьми про їхніх онлайнових друзів та те, чим вони займаються так, як ви б говорили про будь-яких інших друзів або заняття. Це включає розмови з вашими дітьми про список миттєвих повідомлень і про те, щоб вони не спілкувалися з незнайомцями. 
• Вивчіть інструменти для фільтрування Internet (такі як Батьківський контроль в Windows Vista, програми-блокувальники для захисту від неетичної інформації ) як один із додаткових — але не замінюючих — методів батьківського контролю. 
• Знайте, які чат-кімнати та дошки повідомлень вони відвідують та з ким розмовляють. 
• Рекомендуйте їм використовувати контрольовані чат-кімнати, та наполягайте на тому, щоб вони залишалися в публічних зонах чат-кімнат. 
• Наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм онлайновим другом. 
• Навчіть своїх дітей ніколи не давати про себе інформацію по електронній пошті, в чат-кімнатах, дошках оголошень, реєстраційних формах і персональних профілях, а також при участі в онлайнових конкурса. 
• Навчіть своїх дітей не завантажувати програми, музику або файли без вашого дозволу. Спільний доступ до файлів, отримання текстів та картинок з Інтернету може порушувати закони про авторські права. 
• Домовтеся зі своєю дитиною, щоб вона розповідала вам про те, що або хто в онлайні примушує її почувати себе незручно або налякано. Будьте спокійними та нагадайте своїм дітям, що у них не виникне проблем, якщо вони про щось вам повідомлять. (Важливо, щоб ваша дитина не думала, що її позбавлять привілеї користуватися комп'ютером). Прочитайте більше про те, як діяти з онлайновими хижаками та кібер-хуліганами. 
• Поговоріть із своїми дітьми про онлайнову порнографію та направте їх на позитивні сайти про здоров'я та сексуальність. 
• Допоможіть дітям захиститися від спаму. Діти повинні знати, що неможна давати адресу своєї електронної пошти, небажано відповідати на "сміттєву" пошту, потрібно використовувати фільтри електронної пошти. 
• Знайте, які сайти відвідують ваші діти. Перевірте, щоб вони не відвідували сайти з агресивним змістом, або самі не розміщали персональну інформацію та фотографії. 
• Навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в онлайні. Вони не повинні використовувати Internet для розповсюдження пліток, хуліганити або загрожувати іншим. 
• Переконайтеся, що ваші діти-підлітки консультуються з вами, перш ніж проводити в онлайні якісь фінансові операції, включаючи замовлення, купівлю або продаж. 
• Обговоріть онлайнові азартні ігри та їхні потенційні ризики зі своїми дітьми-підлітками. Нагадайте їм, що їхні азартні розваги в онлайні є незаконними. 

Матеріали взяті  із сайту On-ляндія

Більше інформації про небезпеку в Інтернеті та його безпечне використання можна отримати на сайтах: 
http://www.moral.gov.ua/
http://www.onlandia.org.ua/ 
Для встановлення більш високого рівня фільтрування для всіх пошуків можна скористатися засобами контролю безпечного пошуку Safe Search на сторінціhttp://search.msn.com/settings.aspx
Щоб дізнатися, як перевірити веб-сайт, скористайтеся порадами, що містяться за адресою http://www.demos-internet.ru/services.ssl.description.html 
Безкоштовну програму-блокувальник для захисту від неетичної інформації "Інтернет-Цензор" можна завантажити із ресурсу http://icensor.ru/ 

 

Максимально сприяйте повноцінному розвиткові творчого дарування вашої дитини! Для цього дотримуйтеся  таких правил взаємин з дитиною в родині:

1. Будьте поблажливими зі своєю дитиною. Варто знайти «золоту середину» в інтенсивності заохочення-покарання, захоплення-несхвалення.
2. Демонструйте свою незалежність. Дитина повинна зрозуміти, що самостійність і незалежність – великий приз, що присуджується самим наполегливим, працездатним і сміливим особистостям. Бути лідером, чи просто відрізнятися від інших – це чудово!
3. Не бійтеся подорожувати і змінювати обстановку. Нові враження і знайомства вчать не боятися новизни і невизначеності.
4. Воля вибору вчинків і рухів. Дозвольте дітям ризикувати і заряджатися при цьому корисною порцією адреналіну.
5. Забудьте слово «НІ». Максимально заохочуйте будь-яке рішення вашої дитини. Якщо їй призначено помилитися, то нехай вона дійсно це переживе й усвідомить свою помилку, виносячи з цієї ситуації певний позитивний досвід.
6. Будьте оптимістом. Навчіть дитину навіть у самих неприємних подіях або явищах бачити щось гарне і корисне.
7. Забезпечте вашу дитину великою кількістю матеріалів для творчості (пластиліном, папером, клеєм, фарбами, старими непотрібними речами і т.п.). Це допоможе розвинути в неї евристичне та інтуїтивне мислення.
8. Створюйте дитині ситуації, що кидають їй виклик. Це буде стимулювати її мислення, навчить шукати оптимальне рішення в екстремальних ситуаціях, відстоювати свою точку зору, розумно аргументуючи її.
9. Заохочуйте гіперактивність вашої дитини. Багато сильних світу цього в дитинстві були дуже активними. Навчіться не карати дитину за надлишок енергії, не гальмувати її пориви, а розумно керувати ними.
10.  Мрійте, фантазуйте і дійте разом із вашою дитиною. Пам’ятайте, що всі дорослі винаходи родом із дитячих фантазій.
 
 

Поради батькам п’ятикласників

Рекомендовано листом МОН 

від 24.05.2013 №1/9-368

"Про організацію навчально-виховного 

процесу у 5-х класах загальноосвітніх 

навчальних закладів і вивчення 

базових дисциплін в основній школі"

 

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі. 

Пов’язане зображення
 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz